Avagy a szüntelenül kergetett ideál sors(talanság)a

2023. augusztus 06. 00:01 - Herzog von Württemberg

Aug 4-5 - fura

Rájöttem hogy akkor van egyedül értelme írni hogyha van mondanivalóm. Foglaljuk is össze hogy mi történt az elmúlt pár napban. Rászántam magamat hogy egy két állás hirdetésre jelentkezett pluszba amivel ki tudnám egészíteni évközben a munkáimat és a bevételei met. Én már ezt önmagában egy hatalmas előrelépés nek tartom annak ellenére hogy aznap amikor ezt csináltam nem dolgoztam rendesen ez alatt Pedig azt kell érteni hogy egészen egyszerűen önéletrajzot írtam egész nap és utána csináltam bent a munkámat. A

 

Pedig azt kell érteni hogy egészen egyszerűen önéletrajzot írtam egész nap és utána csináltam bent a munkámat. A

 

Aztán jött a péntek nagyon hosszú megbeszélés volt egy tranzakcióról. Kicsit béna voltam ez volt életem első ilyen megbeszélése te most úgy érzem hogy nagyon sokat tanultam ma ugye ma szombat van. egész nap segített nekem Gréti és ez nagyon nagyon jó volt. Tudtok segítséget kérni végre életemben először úgy érzem hogy nem szégyen az ha az ember segítséget kér és ezáltal sokat lehet előre menni. Nem arról szól ez hogy folyamatosan kihasználok másokat ez csak az én rossz érzésem mindig akkor amikor segítséget kérnék. El kell hogy higgyem hogy többet jelentek az embereknek annál sem mint hogy azt gondolják hogy lehúzom őket akkor amikor egy ilyen helyzeten segítséget kérek. Főleg úgy hogy egyébként én is azt 

Mondanám nekik hogy szívesen segítek.

 

mondanám nekik hogy szívesen segítek.

 

Most jól érzem magam mert egy nagy lépést tettem meg. Milyen érdekes is az hogy most amikor egy sokkal nehezebb feladattal állok szemben az ami előttem van sokkal kisebbnek tűnik sokkal magabiztosan vagyok benne és könnyebben el Is dontom. 

hiába ment el ma az egész napom erre úgy érzem hogy jól haladok is jó maa menni tovább csak így tovább Pál itt sikerülni fog minden. Ezt fogod írni azokat a dolgokat az életben amit akarsz persze szépen fejlődsz is felismered hogy mi az amit önerőbol Megtudsz csinálni és mi az amihez segítséget kell kérned.

 

Tedd fel a kérdést magadnak most mi az ami érzel itt a nap végére. Jóleső fáradtság ot szeretem a Krisztit és az életem jó irányba halad lassan te tudom hogy jó irányba halad nem mindig érzem ugyanolyan jól magamat és most az is közrejátszik valószínűleg hogy fáradt vagyok és bevettem egy kis bogyót a nervent. 

Mi a tanulság? A tanulság az elmúlt napok ból hogy Nem szégyen segítséget kérni meg kell tenned azt amit saját erődből tudsz te azért élsz munkahelyen azért vannak barátai azért vannak dolgok körülötted azért vagy jó barát barátnő hogy más torokra is tudsz te is támaszkodni végre ez az élet értelme nem szabad félni attól hogy másokra is támaszkodj

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://greenlight.blog.hu/api/trackback/id/tr3018186963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Avagy a szüntelenül kergetett ideál sors(talanság)a
süti beállítások módosítása