Avagy a szüntelenül kergetett ideál sors(talanság)a

2023. július 30. 20:48 - Herzog von Württemberg

július 30 - A kezdetek

A kezdetek - Július 30

 

Sokminden nehéz mostanában. Ez a poszt a múltról, jelenről és a jövőről is szólni fog. Elsősorban nem azért írom ezt a blogot, hogy bárkinek is információtkat csepegtessek a magánéletemről, hanem azért, mert ebben állapodtam meg a pszichológusommal. Régóta akartam írni már naplót, de kézzel írni sosem volt igazán jó. Elfáradtam nem volt hozzá kedvem, annál inkább vagyok technokrata mint, hogy ezt csináljam. 

Mivel is kezdődik most ez a blogsorozat? 

Egy "vonalhúzással" ahogy fogalmaztam most pénteken a pszichológusnál. 29 éves vagyok lassan, két hónapja szkavizsgáztam le, az elmúlt egy évben pedig annyit fejlődtem mint szerintem soha életemben. 

     1. Nincs több füvezés 

Nagyon örülök annak, hogy a második szakvizsgám után kórházba kerültem. Eléggé furán hangzik ez így, de tényleg. Itthon ültem és brutális kimerültségemben néztem a tévét és csináltam magamnak egy kis cigit. Olyan kicsit, hogy konkrétan alig szívtam belőle egy két slukkot. Akkor pedig bementem a lakásba és elkezdtem azon fosni, hogy én hüyle itt szívok amikor a barátnőm meg 3 hete a seggem is kinyalja és nem foglalkozom vele. Ezen annyira bepánikoltam, hogy elkezdett verni a szívem és meg sem állt 180-200 ig. A vérnyomásom is felment az egekbe és attól féltem, hogy eljáulok. Amikor nem bírtam már akkor kihívtuk a mentőket. Persze mire megérkeztek addigra már nagyjából elmúlt a bajom és láss csodát bevittek a toxikológiára, ahol bent fogtak éjszakára. Másnap reggel kiengedtek és teleraktak nyugtatóval. Az volt a furcsa, hogy azóta nagyon figyelek a szívverésemre és ez elég sok problémát okozott de erről később. 

 

         2. Leszakvizsgáztam 

A cím azt hiszem elárulja azt, hogy pontosan mi is történt, ugyanis immáron 3 sikeres szakvizsga után ügyvéd lettem. Nagyon jó érzés, de én szokásos módon nem örülök neki. Illetve ezt mondatja velem a régi bálint aki nem tud ezekkel a dolgokkal mit kezdeni, de az új bálint igyekszik olyan dolgokra összpontosítani amik jók. Erről a témáról majd máskor írok többet talán ha lesz kedvem, de igazából megcsináltam. NAgyon rossz volt, szenvedtem eszméletlenül de vége. 

 

         3. 1 éve járok pszichológushoz

Bizonyám, ahogyan a cím is utal rá egy éve járok pszichológushoz és neki már olyan dolgokat is elmondtam magamról amit soha senkinek. Erről is talán majd egy későbbi írásban, ha nagyon nem lesz az adott napról mit írnom. Ez nekem boldogásgot okoz és nagyfokú kitartás kellett hozzá. De végülis ott vagyok és csinálom. Sokat fejlődtem, ez a lista és az egész neki köszönhető. 

 

         4. Leszoktam a cigiről 

Ez a mondat csak félig igaz mert bár senki nem tdja de elszívtam egy doboz cigit 2 hét leszokás után amikor az utolsó filléreimet is elbuktam a kaszinoóban és most teljesen újra kell terveznem a saját pénzügyi helyzetemet emiatt nem tudok aludni rendesen és folyamatosan szorongok. Ja ez így nem hangzik annyira jól de közel sem oylan rossz a helyzet mint gondolja az ember. Van kis félretett pénzem van év végéig prokonos pénzem is remélem, hogy ezek ki fognak tartani. Itt a gréti is. Inkább le sem írom mennyit buktam de remélm, hogy 1-2 éven belül vissza fogom tudnikeresni az árát. Vagyis egészen biztosan tudom, hogy vissza fogom tudni keresni az árát így lesz mert ez most egy fordulópont és innentől minden más lesz. 

         5. Nincs több kaszinó 

Ez adja magát annyira hányok magamtól, hogy erről nincs is kedvem most írni különösebben. Buktam mert fasz voltam, de most már megállj fogok parancsolni magamnak. 

 

-----------------------------------------------------------------------------

 

Ez a virtuális vonal amit meghúztam. Ez az a vonal ahol számot vetek a múltam jelen és a jövő felett. Talán a legfontosabb és legbölcsebb dolog, hogy én nem tudok már a múlttal mit tenni. Ahogyan a pszichológus is mondta. Nem tudok már semmit változtatni a múlton és ennek az elfogadása a legbölsebb dolog. Két dolgot tudok tenni. Kesergek a múlton de akkor nem tudom megváltoztatni. Sírhatok azon, hogy buktam pénzt, hogy évek mentek el, hogy lassan nem vagyok már 20 éves. 

 

Fel is foghatom amúgy úgy az egészet, hogy volt egy óriási traumám erősen kibírtam azt, hogy nem omlottam össze. Ahhoz amihez másnek kevesebb energia kellett kevesebb szorongás nekem ebből sokkal több volt az életemben. Nem volt nekem olyan egyszerű mint másnak, de nem volt nehezebb jó pár emberénél. Ez nem volt könnyű az biztos. Elvégezni az egyetemet félárván, tanulni jól az érettségire. ÉS itt vagyok mindennek most learathatom a babérját, vagyis kereshetek sok pénzt és csinálhatom azt amit akartam. Ha belegondolok az a laptop ami nem rossz és amiről msot ezt írom céges laptop és bár hülyeség ezt mondani de ez is a munkám eredménye, ennek is örülni kell. 

 

Szóval a múlt. 

Nincs értelme rajta rágódni mert bármit is csinálok nem tudok visszamenni és megváltoztatni. Nekem arra van hatásom, hogy a holnapom és a jövő hetem milyen lesz és ennek megfelelően fogok tudni jobban élni. Ez nem egy verseny. Sokminden olyan dolgot elértem az éeltben amit mások sokkal később vagy talán soha nem érnek el. Szóval nekem már csak a holnap és a holnapután maradt. Nem keseregni kell azon, hogy ez a hónap kevesebb bért hozott, hanem azon dolgozni hogy a következő hónap többet adjon. Bizony ám így kell hozzáállni a dolgokhoz. Ez a rendje a dolgoknak utána kell menni munkát kell kérni mert magától nem lesz sok órám. Ami problémás azt meg kell beszélni a főnökeimmel. Ha pedig nem jutunk dűlőre nem megyünk 1-ről a kettőre akkor még mindig tudok máshol állást találni és ha az sem jön össze akkor elmegyek valahova jogtanácsosnak és az egész életemet chillben fogom leélni. Nem fogok kurva sokat keresni de akkorsem lesz semmi baj. 

A legfontosabb pedig, hogy okosabban fogom csinálni mint apa és tanulni fogok a saját hibáimból és az övéiből. De most megint nagyon csapongok. 

 

Mit akarok a jövőtől? Mikor lennék én boldogabb őszintén magamba nézek? Akkor lennék boldogabb ha nagyobb magabiztosságom lenne. Ha olyan dolgokat tudnék csinálni amiről előre ( és persze utólag) is tudnám, hogy nagyon hasznosak vagy hogy örömömre válnak. Ezért ki kell tűznöm olyan célokat amiket a következő egy évben meg tudnk valósítani. 

1. Megtalálni, hogy mi az ami boldoggá tesz. Milyen olyanhobbikat és elfoglaltságokat tudok amik pihentetnek amellett, hogy örömet okoznak, szórakoztatnak, vagy kihívást jelentenek. 

2. Munkában jobban teljesíteni nagyobb összpontsítás és önállóság. Megvan benned minden ahhoz, hogy egy jó ügyvéd legyél és ezért úgy is kell viselkedni. Adj magadra, húzz inget rendes cipőt. Erre ne sajnáld a pénzt. 

3. Nagyobb tudatosság az életben és a mindennapokban. Úgy éljed az életed, hlgy legyen valami terved minden napra is akár, hogy otthon mit csinálsz. Ne folyjon el minden ha bent vagy akkor dolgozz vagy menj ha za de bent ne ülj és nézelődj. Tudom, hogy az a kényelmes de abból lófasz se lesz. Se ide se oda nem dolgozol akkor. 

4. Több és mélyebb emberi kapcsolat kell. Minden irányban. Nem szabad hagyni hogy sivárak legyenek az emberi kacpsoaltadid. 

5. A legfontosabb. Törődj magaddal, mert csak akkor leszel egész ha törődtél magaddal. Mindenre tudsz megoldást találni de ehhez kell az, hogy teljes és egész ember legyél

(6. Sportolj - de most már tényleg te tohonya szar)

Kérlek szépen írjad minden nap ezt a blogot ha mást nem csak egy 15 percet arról, hogy hogy érzed magad milyen volt a nap mennyire szorongtál hogy aludtál azért, hogy a sok feszültség kijöjjön belőled. Így fogod tudni feldolgozni a dolgokat majd későbbiekben. 

Én veld vagyok és a családod is meg Gréti is. Nagyon szeretünk csak tényleg most tovább kell csinálni a dolgokat. Találkozunk holnap

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://greenlight.blog.hu/api/trackback/id/tr10018182541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Avagy a szüntelenül kergetett ideál sors(talanság)a
süti beállítások módosítása