Avagy a szüntelenül kergetett ideál sors(talanság)a

2020. november 19. 15:03 - Herzog von Württemberg

Düh

Van bennem egy mélyről jövő kontrollálhatatlan düh.. ez a düh már sokmindenre rávett életemben.. sokszor tettem olyat általa amit egyébként em tettem volna. Akkor rossz ember voltam. Több olyan esetre emlékszem, hogy tudtam előre, hogy rossz leszek, hogy paraszt leszek és nem érdekelt mert a belőlem jövő düh olyan mélyre letolt, hogy nem tudom elmondani. Itt van most G. Nem érti, hogy minek vetettem véget az elmúlt időben. Nem tudja felfogni, hogy miylen szenvedés volt nekem, hogy a mai napig random eszembejut az egész és fáj a szívem és rosszul vagyok. Nem törődik velem. Nem érdekli mi van velem, csak azt fontos neki, hogy vele mi van. nem tudom megmondani mi van bennem. düh és nem tudom honnan jön.. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://greenlight.blog.hu/api/trackback/id/tr6116291316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Avagy a szüntelenül kergetett ideál sors(talanság)a
süti beállítások módosítása