Avagy a szüntelenül kergetett ideál sors(talanság)a

2023. július 31. 22:56 - Herzog von Württemberg

Juli 31 - kitartas es duh

Itt egy következő nap és itt az új bejegyzés megpróbálok most egy olyan technikával beszélni hogy rámondom a telefonomra és azt pedig leírja a dolgokat. Tulajdonképpen ezt talán egy egyszerű módja annak hogy elmondjam a gondolataimat és ez lett a közvetített sem az embereknek Azt amit gondolok

 

 

 

A mai napon nem volt túl jó pár egész jól indult. Úgy kezdődött hogy elkezdtem megcsinálni azokat a dolgokat amiket korábban halogattam és így például beadtam ma egy csomó meghatalmazást ezen felül pedig egy régi ügyben amitől féltem megírtam egy jó beadványt. Tudtam beszélni a főnökömmel arról hogy mi legyen a bérezéssel és alapvetően a munkában ez nem tűnt egy rossz napnak. Apukás mag ugyanúgy kísért mint minden egyes nap a szemeim előtt van az hogy le gatyásodok és nem maradt semmim és ő hülye fejemmel minden szarságot eljátszottad mindenem ami pénz volt az semmi lett.

De aztán ami azután jött az elvette a kedvemet attól hogy nagyon jó kedvem legyen. Felhívod Szilárd hogy nincs-e kedvem találkozni vele mert pont ott van az iroda mellett terén nagyon megörültem és azt mondtam hogy kicsivel később végzek de talán tudok menni erre beleszólt a telefonba egy hang si megkérdeztem ki van ott és kiderült hogy megint a Dezső. 

egyből felhívtam a teszt és megkérdeztem tőle hogy ő mit gondol erről aztán persze mesélt nekem elég komoly dolgokat arról hogy mivel hívta fel a szilárd szombaton és hogy Közi ő tényleg egy Dezső Potro lett volna mert azzal a szöveggel hívtalak fel hogy a Dezső lemondta a dolgot. Maguktól persze sem neki sem a Bendegúznak eszébe sem jut az hogy velünk legyen. Nem is értem hogy akkor miért barátkozunk. Ma este felmentem a PlayStationre és ott beszélgettünk de én nekem nem volt kedvem beleszólni a mikrofonba. Nagyon haragszom rájuk és nagyon nem szeretném hogyha ez a maa ebbe az irányba. Amerre most megy ez az egész én ezt nem szeretném folytatni és tényleg gyakorlatilag hányni tudnék tőle hogy egy barát pótlék vagyok.

 

 amerre most megy ez az egész én ezt nem szeretném folytatni és tényleg gyakorlatilag hányni tudnék tőle hogy egy barát pótlék vagyok.

 

Összességében elmondható az hogy ez a nap ma mondjuk hat és fél / 10 volt és talán a holnap az jobb lesz. Azt hiszem még gyakorolnom kell ezt a diktálást egész jó lesz. Magányosnak érzem magamat és szomorú vagyok azért mert nem tudok mit tenni ebben a helyzetben. Most úgy érzem egyedül vagyok 10 nélkül barátok nélkül minden hogyha szegénységben és csak magamra számíthatok és az elkövetkező hónapok vagy évek sebb lesznek ennél jobbat hiába hittem azt hogy sokkal többet fogok keresni és sokkal jobb lesz az élet most még nem látom azt hogy ez így lenne már csak azért sem mert nekem a hülye fejjel be kell tartanom dolgokat.

 

Azt hiszem még gyakorolnom kell ezt a diktálást egész jó lesz. Magányosnak érzem magamat és szomorú vagyok azért mert nem tudok mit tenni ebben a helyzetben. Most úgy érzem egyedül vagyok 10 nélkül barátok nélkül minden hogyha szegénységben és csak magamra számíthatok és az elkövetkező hónapok vagy évek sebb lesznek ennél jobbak hiába hittem azt hogy sokkal többet fogok keresni és sokkal jobb lesz az élet most még nem látom azt hogy ez így lenne már csak azért sem mert nekem a hülye feje be kell tartanom dolgokat.

 

De ha másnem ma is megálltam hogy cigizzek.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://greenlight.blog.hu/api/trackback/id/tr2318183453

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Avagy a szüntelenül kergetett ideál sors(talanság)a
süti beállítások módosítása